Broń masowego rażenia umysłu MRU

Artykuł z biuletynu internetowego nr 1 z dnia 6 lipca 2015 roku

https://biuletyninternetowy.files.wordpress.com/2015/07/biuletyn-internetowy-nr-1-z-dnia-6-lipca-2015r.pdf

Oglądasz telewizję? Słuchasz radia? Czytasz prasę?

Zastanów się i pomyśl zanim uwierzysz w ich przekaz!!!

 

Bez względu na to jaki kanał oglądasz ZAWSZE jesteś programowany!

W książce pt. „Dieta biblijna” autor Paul Nison tak pisze: str.184 „ludzie układają swoje życie wokół programów. Nie bez powodu nazywa się to programowaniem: (…). Sama nazwa tele-wizja (angielskie television – autor używa określenia „tell-a-vision”, „opowiedz wizję” – przyp.tłum.) mówi nam, że to po prostu pudło opowiadające nam o wizjach. Kontrola umysłu dokonywana za sprawą maszyneri naukowej i manipulacja umysłu, o której mówi nam „opowiadacz wizji”, to nie jest zdrowy przekaz (…) To pranie mózgu.” Str.70 „oglądanie telewizji to jedna z najbardziej szkodliwych czynności, jakim się oddajemy w dzisiejszych czasach, prowadząca do przeładowania negatywnymi informacjami. (…) jest to trujące pudło, każdego dnia przekazujące ludziom w ich własnych domach zabójcze wiadomości pozbawiające ich emocji. Za pośrednictwem telewizji jesteśmy programowani aby robić to, czego chcą media.   Dlatego właśnie nazywane jest to „programowaniem”. Większość osób oglądająca telewizję jest od niej uzależniona.”

 

9 sposobów manipulacji społeczeństwa za pomocą środków masowego przekazu

Na podstawie wyboru publicystyki Stanisława Papieża „Zapiski niepoprawnego politycznie widza” Kraków 2005 Klub Stowarzyszenie „Fides et Ratio”

www.fides-et-ratio.pl   https://pl-pl.facebook.com/Stowarzyszenie.Fides.et.Ratio

  1. Karta katolicka – Kościół katolicki identyfikowany jest jako główny przeciwnik aborcji i przedstawiany jako instytucja dążąca do klerykalizacji prawa czy budowania państwa wyznaniowego, w ten sposób pozyskuje się grupy niechętne kościołowi.
  2. Metoda hiperbolizacji – Zjawisko często obecne w propagandzie i manipulacji, polegające na kreowaniu w oparciu o zaplanowany scenariusz określonych „faktów”, które nie mają pokrycia w rzeczywistości, a mających na celu wywołanie w społeczeństwie pożądanych działań.
  3. Metoda S-M-S. Zmasowany zabieg propagandowo-manipulacyjny streszczający się w schemacie: sensacja-muzyka-seks; stosowany w celu ukierunkowania energii duchowo-psychicznej człowieka na antywartości konsumpcyjne i wytworzenie utylitarnego stylu życia, pozbawionego wertykalnego odniesienia. Według tego schematu redagowane są zalewające nasz rynek czytelniczy polskojęzyczne periodyki i magazyny zwłaszcza dla kobiet i młodzieży. 80 % (lub więcej) prasy polskojęzycznej znajduje się w rękach zagranicznych.
  4. Metoda Hollywoodu – Polega na pokazywaniu treści których społeczeństwo rzekomo oczekuje. Inwazja pornografii i przemocy w przekazie wizyjnym, usprawiedliwiana bywa stwierdzeniem „my tylko prezentujemy”. Nadawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki, które wywołuje!!!!!!
  5. Metoda intoksykacji – Specyficzny sposób posługiwania się informacjami, aby pewne grupy osób uwierzyły w określone wiadomości.
  6. Metoda „fałszywej symetrii.”Dokonywanie zestawień i porównań sytuacji, ludzi, zdarzeń zupełnie do siebie nieprzystawalnych.
  7. Bomba „M” – Manipulacja polegająca na przemilczaniu niewygodnych wydarzeń, nieprawomyślnych (wg „Autorytetów moralnych”) opinii i poglądów. Metoda zorganizowanego milczenia jest stosowana także do osób, których postawę i poglądy trudno ośmieszyć lub zmarginalizować.
  8. Metoda krzyżuPodawanie określonych informacji i komentarzy wzmocnionym przekazem perswazyjnym, mającym w zamierzeniu wywołanie wrażenia powszechności danego poglądu lub oceny rzeczywistości.
  9. Manipulacja podswiadomością (bardzo niebezpieczna, niezauważalna i niewidzialna)Umożliwia szybkie i całkowite zawładnięcie jednostką przekazując pewne treści nie zdającemu sobie z tego sprawy człowiekowi. Nakładające się treści, które omijają świadomość, ulegają kumulacji, spotęgowaniu i prowadzą do zauważalnych zmian w psychice jednostki. Jest to forma zdalnego sterowania ludźmi. Do tych technik należą: technika jednej klatki, orędzie podświadomego słowa, podświadomy efekt rytmu, sygnał podświadomy o częstotliwości ultradźwiękowej, stroboskopia (powoduje osłabienie poczucia orientacji)

Jak się bronić???

 Zacząć samodzielnie myśleć!

  1. Poszukiwać prawdziwych informacji na internecie i samemu wyrabiać sobie zdanie na każdy temat!
  2. Spotykać się z mądrymi ludźmi w rzeczywistości, dyskutować, analizować sytuacje wspólnie, nie obrażając się wzajemnie, lecz okazując szacunek i zrozumienie. Ludzi zmanipulowanych bardzo trudno jest oddzyskać!!!
  3. Poszukiwać prawdziwych moralnych autorytetów POZA MEDIAMI masowego głównego nurtu, bo prawdziwe autorytety w takich mediach nie wystepują lub są przez te media szkalowane lub przemilczane Jednym słowem oddzielać ziarno od plew!
  4. Rafał Brzeski w książce pt. „Wojna informacyjna – wojna nowej generacji” (www.ksiegarnia.antyk.org.pl), tak pisze: „w wojnie informacyjnej obrona, a nie atak, ma decydujące znaczenie (…) internet umożliwia stosunkowo tanie szybkie i szerokie rozpowszechnianie ostrzeżeń przed dezinformacjami i demaskowanie ich. (…) Obrona przed propagandą: Najpotężniejszym orężem propagandowym są media eletroniczne, a zatem pożytecznym, chociaż bardzo trudnym zabiegiem jest „wygonienie Belzebuba z domu”, czyli wyłączenie telewizora i odstawienie go na strych. Jeśli tak brutalna eliminacja narzędzia propagandy inwazyjnej jest z jakichkolwiek względów niemożliwa, to dobrze jest zamiast biernego wchłaniania płynących z ekranu treści rozpocząć polemikę z ich prezenterem. Można to robić głośno, można po cichu „do siebie”, ale nie wolno dać się „zauroczyć” pięknym słówkom i obrazom. Nie jest przy tym ważne, czy nasuwające się własne myśli są ładnie sformułowane. Mogą być nieporadne i podyktowane „chłopskim rozumem”. Ważne, żeby były, gdyż pomagają w wyzwoleniu się z mgły propagandy. Jeżeli jest to możliwe, to lepiej czytać teksty przemówień, deklaracji, wywiadów, itp. niż je oglądać i słuchać. Czytając można wrócić do wcześniejszego zdania. Zyskuje się czas na namysł i analizę. Bardzo często można wówczas skonstatować, że tekst jest pełen pustosłowia, bowiem w dzisiejszej dobie dominacji mediów elektronicznych przekaz ogranicza się zazwyczaj do obrazu, stylu prezentacji oraz tworzenia wrażenia zamiast do konkretnych argumentów. W każdym razie wszelkie decyzje, zwłaszcza wyborcze, należy podejmować po chłodnym przemyśleniu, a nie w oparciu o emocje. Emocje moga być bowiem rozbudzone umiejętną propagandą”
  5. Nie wierzyć sondażom! Tutaj wytłumaczone na you tube dlaczego: „Robią nas w konia: Nie wierzcie sondażom! List od ankietera”:

https://www.youtube.com/watch?v=KO91TI3Yz1g

p.s.

Jeśli uważacie Państwo, że ta informacja może być dla kogoś użyteczna, to uprzejmie proszę o przekazanie jej dalej, bądź upublicznienie jej bllogach, facebookach czy stronach internetowych. Chodzi o to aby nasze społeczeństwo zostało jak najszybciej uświadomione. Bo tylko ludzie uświadomieni w prawdzie, podejmują właściwe działania i korzystne dla siebie i społeczeństwa decyzje.

Zapraszamy również na stronkę www.biuletyninspiracyjny.wordpress.com gdzie możecie państwo ściągnąć biuletyny w formie pdf

Jeśli zechcielibyście Państwo dołączyć do AKCJI: „Ocal babcię przed bronią MRU i dziadka też” to zachęcamy do odwiedzenia stronki www.biuletyninternetowy.wordpress.com tam też znajdziecie wszystkie numery BIULETYNU INTERNETOWEGO w formacie pdf do wydrukowania i rozdania osobom starszych, które nie mają dostępu do internetu.

Annunci

Rispondi

Effettua il login con uno di questi metodi per inviare il tuo commento:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...