MÓJ SEN O ZAMÓWIONYCH PRZEZ POLITYKÓW ROZRUCHACH NA WRZESIEŃ

Szanowni Państwo

To tylko tak na marignesie podam, żeby nie było, że nie uprzedziłam tylko z powodu obawy o wyśmianie mojej osoby.  Przedwczoraj śniło mi się że jakieś opcje polityczne zamówiły już rozruchy na połowę września.  Według tego co usłyszałam we śnie to te rozruchy miałyby wybuchnąć w połowie września we Francji, Włoszech i w Polsce.  Tak więc jeśli ktoś coś wie na ten temat to niech to ujawni, bo jeśli to byłaby prawda to lepiej temu zapobiec.

SEN MARA BÓG WIARA!

Zdecydowałam się upublicznić ten sen dlatego że kilka miesięcy temu usłyszałam taką oto informację we śnie: “12 lipca krach finansowy”.  Nikomu o tym nie mówiłam prócz najbliższej rodziny, a tu rzeczywiście w okolicach 12 lipca odbyły się spotkania w sprawie Grecji, tak więc ten sen nie odbiegał dużo od rzeczywstości.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i miejmy oczy i uszy szeroko otwarte.

TG

Rispondi

