ŚNIŁA MI SIĘ KOMUNISTYCZNA PARTIA „BURZA” W POLSCE

SEN MARA BÓG WIARA!

Ale taki oto sen miałam:

Dziś nad ranem miałam sen, którym pragnę się podzielić… Akcja snu miała miejsce w Polsce okolice Częstochowy… Śniło mi się że byłam w dużej sali, strasznie zadymionej, w powietrzu były jakieś substancje otumaniające ludzi. Wisiała francuska flaga. Na tej sali tworzyła się właśnie KOMUNISTYCZNA PARTIA pod nazwą „BURZA”.  Wchodząc do tej sali, nie mogłam oddychać więc zaczęłam otwierać wszystkie okna w całej sali. Kierując się w stronę drzwi wyjściowych, mimochodem rzuciłam w stronę panów siedzących przy wielkim owalnym stole: „A Panowie, to pewnie ze służb jesteście?” Na co oni skonsternowani, chcieli wiedzieć coś więcej i wyszli za mną z sali. Wtedy ja im odpowiedziałam: „żartowałam….” Koniec snu.

Pozdrawiam wszystkich patriotycznie i życzę miłego weekendu!

TG

Rispondi

